DUK
- Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nėra informacijos, kuri mane domintų?
- Atsakymas: Parašykite mums el. laišką adresu info@stalopramogos.lt ir mes per 1 darbo dieną Jums atsakysime bei pateiksime Jus dominančią informaciją.
- Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
- Atsakymas: Sąskaitą-faktūrą gausite kartu su preke.
- Klausimas: Ar galima derėtis dėl kainos?
- Atsakymas: Savo pirkėjams visuomet stengiamės pasiūlyti tik geriausias kainas, tačiau jei tą pačią prekę kitoje Lietuviškoje parduotuvėje radote pigiau, praneškite mums ir mes pateiksime geresnį pasiūlymą.
- Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?
- Atsakymas: Jei apmokėjimas už prekes atliktas per el. bankininkystės ar kitas internetines mokėjimo sistemas, užsakymą pradedame vykdyti tą pačią dieną. Jei apmokėjimas už prekes atliekamas bankiniu pavedimu, užsakymą pradedame vykdyti iš karto gavus apmokėjimą už prekes. Tuo atveju, kai už prekes apmokėti pasirenkama grynais pinigais prekės pristatymo metu, užsakymą pradedame vykdyti tą pačią dieną.
- Klausimas: Ar galiu padaryti užsakymą telefonu ar elektroniniu paštu?
- Atsakymas: Taip užsisakyti prekes taip pat galite paskambinę telefonu ar parašę elektroniniu paštu. Užsakant prekes elektroniniu paštu, nepamiškite pateikti savo kontaktų (Vardas Pavardė, tel. numeris, pristatymo adresas), būtinų užsakymo pristatymui.
- Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?
- Atsakymas: Prekes pristatome per 1-3 darbo dienas.
- Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
- Atsakymas: Taip. Pageidavimą atšaukti užsakymą galite pateikti tel.: +370 609 42823 arba el. paštu info@stalopramogos.lt